maandag 23 februari 2015

Het besluit




Ik ben nooit echt dik geweest en heb altijd wel iets aan krachttraining gedaan,  toch heb ik besloten dat het roer om moet.
Sinds vorige week ben ik bezig om een zogenaamde fitgirl te worden. Elke dag sporten, veel krachttraining en gezond eten.


Eerst mijn sportverleden maar. Ik turn sinds mijn derde gewoon op recreatie niveau, just for fun. Hier heb ik de krachttraing altijd al leuk gevonden en trainde liever met de jongens mee (we zijn een gemengde groep). Niks aan die balk, ik ga liever flanken en ring zwaaien.
Inmiddels kan ik de balk ook waarderen, maar m´n hart ligt toch bij de krachttraining.

De laatste tijd volg ik steeds meer fitblogs en raakte helemaal gemotiveerd, zo komt het dat ik nu iets langer dan een week dagelijks twintig minuten lig te zweten en een banaan pak in plaats van een koekje.

Doen jullie met me mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten