vrijdag 27 februari 2015

Aanwinsten~ Bershka sale

Als de sale bijna voorbij is moet je daar natuurlijk van profiteren. Zo had de bershka sale en had ik nog een fijn gewicht nodig voor mijn krachtraining at home.
Kijken jullie mee?


Top~ Berska
Als eerste deze fijne top. Hij is lichtblauw en heeft van die grote arm gaten,  Leuk met een vrolijke bandeau eronder of een leuke sportbh. Hij is ook super zacht, dus heerlijk om in te sporten. Hij was in de sale, dus waarschijnlijk niet meer te krijgen.


Trui~ Bershka
Ik heb een soort stiekeme liefde voor the loony tunes dus een lekker zachte en dunne lente trui met deze vriendjes erop is altijd welkom. Hij is echt heel erg zacht en perfect voor iets warmer weer dan dit.


Vest~ Bershka
Dit vest is zacht en dan bedoel ik ook zacht, alsof je de hele dag wordt geknuffeld door fluffy konijntjes. Dit vest heb ik vooral gekocht voor het lesgeven, dus in de zaal en op de camping en kamp. Op kamp is het namelijk standaard koud ´s ochtends.



Shirts~ Bershka
Deze shirts vallen los en je kunt er goed in bewegen. De oranje ga ik gebruiken voor mijn workouts, hij heeft namelijk de zelfde kleur als de letters op mijn sportlegging en je mag er best leuk uitzien als je jezelf afbeult toch? Maar even zonder dollen, ik hou van deze shirts.


Kettle Bell~ Action
En dan mijn nieuwe beste vriend, mijn kettle bell. Ik heb er nu een paar keer mee getraind en voor nu is twee kilogram genoeg. Later schaf ik denk ik een zwaardere aan. Ik ben blij dat ik hem bij de action heb gevonden, omdat ik niet zeker wist wat ik ervan vond en dan is eentje van de Perry of Intersport meteen een grotere inverstering

Hebben jullie ervaring met een kettle bell?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten